Hadd mutassam be Chuck-ot, a polcot

Natascha Harra-Frischkorn agyából pattant ki az ötlet, hogy alkosson valamit, amit aztán Chuck-nak nevezhet el. Na jó, valójában nem ez történt. Gondolom először megtervezte a polcot, ami aztán a Chuck nevet kapta. Az okát ne kérdezzétek. A lényeg, hogy egész okos ez a Chuck nevű polc. A dolog lényege, hogy egymásra van helyezve 6 darab 4 mm vastagságú rugalmas fadeszka, amik a két végükön bele vannak bújtatva 1-1 darab rozsdamentes acél zárógyűrűbe. Na most, vegyünk egy könyvet ( vagy akár ötöt ) és helyezzük be őket 2 lap közé mondjuk fektetve. Aztán vegyünk még pár könyvet és rakjuk őket újabb 2 falap közé. Folytassuk a folyamatot, amíg Chuck el nem éri azt a formát, amit ki szeretnénk belőle hozni. Tadamm! Szóval ő Chuck, a rugalmas polc. A hafriko nevű cég terméke, az ára €799. Gyertyát ne próbáljatok rakni bele. Vázát se! Szerintem. Ő az.

img_2_1371238696_49bc4f7a9b189d517922bb2b6d6cbc69

Itt még nincs benne semmi

Chuck-Shelving-System-hafriko-1 Chuck-Shelving-System-hafriko-3 Chuck-Shelving-System-hafriko-8 Chuck-Shelving-System-hafriko-9-detail

Szerző: hometrender Kategória: Interior

Hozzászólás