iSaloni2013- 2. rész

Ahogy ígértem korábban, folytatom a képes élménybeszámolót a múlt heti milánói kiállításról.

Alapvetően nem vagyok oda a túl színes, túl mintás dolgokért, a Missoni Home új kollekciója mégis befutó volt nálam. Kezdjük azzal, hogy a stand már kívülről is gyönyörű volt, csupa aranyos ragyogás és rejtélyes zsinórfüggöny. Aztán belépve egy teljesen más világba csöppentünk, csak úgy kapkodtam a fejem a szebbnél szebb minták és színek láttán. Valahogy harmóniában voltak ott a dolgok, ezt az ember nem gondolja, hanem érzi.

A Golden Age kollekció darabjai olyan tipikus “missonimintásak” voltak, és volt ott az a faragott kis asztalka…hát, abba beleszerettem. 🙂

SONY DSC SONY DSC

A Margerite kollekció színes, virágos kanapéját és fotelkéit is imádtam.

SONY DSC

Margerite kollekció

SONY DSC

Az egész kiállításon talán a Vitra standján volt a legnagyobb tömeg, de valahogy sejtettem, hogy így lesz. Ki is tettek magukért. Volt sok gyönyörű enteriőr kicsit megemelve és lehetővé téve a fotózást, de pl. az Eames székek szépen sorakoztak egy fal mellett, hogy ki lehessen őket próbálni. Mondanom sem kell, mindenki ott fáradt el hirtelen. 🙂 Érdemes megfigyelni, miből épültek fel a falak! Aki kitalálja, pirospontot kap.:-)

Szenzációs volt, ahogy Eames híres Lounge Chair-jét tálalták, kis vonat száguldozott körülötte egy nagy arany V betűvel.

SONY DSC

Eames Lounge Chair

A korábban említett székek….

SONY DSC

Eames székek

…és akkor jöjjenek a színek!

SONY DSC

A zöld

SONY DSC

A szürke ( háttérben az Artek standja )

SONY DSC

A piros

SONY DSC

A rózsaszín ( ami a képen nem annyira látszik )

Ha már a nagyokról van szó, megmutatom még a Knoll standján készült fotókat. Ide már a bejutás is fejtörést okozott. Láttam egy nagy fehér függönyt, ami mennyezettől a padlóig tartott, gondoltam, bemegyek. De nem volt egyszerű megtalálni a bejáratot, ugyanis csak egy volt belőle, az sem túl jól látható helyen. Szóval megdolgoztam a fotókért. 🙂 Itt egyébként szintén könnyű volt eligazodni a termékek között, hiszen ők is nagy hangsúlyt fektettek rá, hogy mindenki pontosan tudja, a kiállított bútoroknak mi a neve és ki volt a tervezője.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Szerző: hometrender Kategória: Interior

Hozzászólás